Re: Tanrı Işıktır

#33738
Anonim
Pasif

Sevgili Kardeşim,
Yazınızı beğendimi belirtmek istedim. Rab sizi bereketlesin. İnsanlar iyi işlerinin yeterli olduğunu sanıyor, ve kendilerine güveniyorlar. Gerçeği duysalar bile uygulamak çok zor geliyor. İncilden alıntı yaparak örnek verdiğiniz o zengin adam gibi. Herşeyimle kötüye yaklaşmıyorum, kaçınıyorum diyor, ama Rab’be de yaklaşmak, adanmak istemiyorlar. Rab onların gözlerini açsın, ve alçakgönüllü bir kalp versin. Bu şekilde günahlı olduklarını ve Rab’be karşı ne kadar mahçup olduklarını kabul edebilirler. Ancak böyle bir yürek, günahlı olduğunu kabul edip, Rab’bin sonsuz sevgisini, Rab Mesih ile gerçekleştirdiği büyük lütfu kabul edebilir. Rab yürekleri açsın ve O’na ait olanları daima koruyacaktır. Rab’bin adına övgüler olsun.