Re: Site için…
1 Temmuz 2012: 21:20
#37139
Anonim
Pasif
@KülTigin 23317 wrote:
Yazacaklarım forumla ilgili olduğundan buraya açtım.Sorun olursa,şimdiden özür dilerim.
Site neredeyse ölü,bunu düzeltmek için bir şeyler yapılamaz mı?Biraz daha aktif olsa,Türkiye’deki Hristiyanlar’ın sohbet forumu gibi bir site olsa güzel olmaz mı?
Değerlı kardasime katılmamak mumkun değil, kızmak çoook yersız cevaplar anlık olmuş olsa çok akıçı olmaktan yıyade katılımçılar bunu değerlendırerek bır çok u bırbırını takıp eder bunun için sıte yonetımı anlık cevap vermek için çaba göstermeli ve bu bılgı ve tartışma etiği yokselır, saygılar..

















