Re: Site için…

#37138
Anonim
Pasif

Evet, malesef bende katılıyorum. Canlamdırmak Moderatorler ilgi ve bunu bırlık heyacan katmalı kızmayın ama oyle sıte bu mantıkla monoton olmaktan oteye gıtmesı ehh..Aslında soru cevap kısımları hızlı olmalı ve Moderatorler açılan konu cevabı hızlı olduğunda ilgiçlik ve doğru ve yanlış çelişkisi kavramı ortaya çıkar ve ilgi artar bu tartışmaları tetıkler ve sıte çok gezgın olur, saygılar .