Re: Site için…
6 Haziran 2012: 21:37
#37097
Anonim
Pasif
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.
“Ölü” gibi benzetme sebebim bilgi açısından değil,site bilgi açısından zaten dopdolu ama yorum-cevap açısında fazla bir aktifliği yok gibi.Bunu dile getirmek istemiştim :)
Sohbet odasınada katıldım şimdi ayrıca :)

















