Re: Site için…

#37097
Anonim
Pasif

Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.

“Ölü” gibi benzetme sebebim bilgi açısından değil,site bilgi açısından zaten dopdolu ama yorum-cevap açısında fazla bir aktifliği yok gibi.Bunu dile getirmek istemiştim :)

Sohbet odasınada katıldım şimdi ayrıca :)