Re: Seytandan biktim!!
6 Ağustos 2012: 18:43
#37167
Anonim
Pasif
Şeytan özellikle imanlılara daha cok saldırır biz mesihe imanla onu çıldırıtıyoruz en istemedigi ve en gıcık oldugu sahıs isa mesihtir onun…
Bunun için Tanrı’ya bağımlı olun. İblis’e karşı direnin, o da sizden kaçacaktır. Tanrı’ya yaklaşın, O da size yaklaşacaktır. Yakup 4:7-8a
şeytan sana saldırdıgı zaman senin morelini bozmaya calıstıgı zaman şu ayeti hatırlat ona mutlaka…
Şeytan yenik bir düşmandır ve İsa Mesih tekrar geldiği zaman şeytanı sonsuz ateş gölüne atacak ve şeytan oradan bir daha asla çıkamayacaktır!
Amen…
Yakup 4:7-8a

















