Re: Neden ben?
13 Kasım 2011: 22:43
#36658
Anonim
Pasif
Amin! Rab tüm denenmelerde ve sıkıntılarda yanımızdadır. Sıkıntı çeken, sıkıntıda olanları çok daha iyi anlar. Bazen Rab bizlerin sıkıntı çekmemize izin veriyorsa O’nun bunda bir amacı vardır. Bizlere birşeyler öğretmek istiyordur, bir şeye hazırlıyordur. Bazen de kendi hatalarımız ve günahlarımız yüzünden denenmeye düşeriz. Önemli olan denenmeler geldiği zaman herşeyin Rab’bin kontrolü altında olduğunu bilmemiz ve O’na güvenmemiz. O bizleri asla bırakmaz, terketmez, bize sırtını dönmez.
‘Ne mutlu denenmeye dayanan kişiye! Denenmeden başarıyla çıktğı zaman Rab’bin kendisini sevenlere vaat ettiği yaşam tacını alacaktır’ (Yakup 1:12).

















