#31696
Anonim
Pasif
Kayra;11170 wrote:
Bu konuda yine bir kaç kelime etmek istedim, çünkü bir şeyler yazmalıyım hissine kapılıyorum…

Degerli yorumlariniz icin tesekkur ederim,

Kayra;11170 wrote:
Kiliselerimizde yalan söyleyen üyelerimiz yok mu? Oburluk yapanlar yok mu? Ya alkol bağımlıları? Heteroseksuel de olsa Tanrının istemediği bir hayat tarzı sürener de mi yok?

Evet yukarida saydiginiz, hatta saymadiginiz ve Tanri`nin Gunah saydigi isleyen uyelerimiz cok fazla, sadece uyeler demeyelim, bizlerde bu hatalari (Tanrinin istemedigi bazi gunahlari) yapiyoruz.

Kayra;11170 wrote:
Yok mu? Yoksa var da görmezden mi geliniyor? Yoksa görmezden gelinebilecek günahkarlar ve görmezden gelinemeyecek günahkarlar diye kavramlar da mı var?

Hickimse hicbir gunahi gormezden gelmez, Ancak bu gunahlara karsi bir uygulama vardir,

1- Gidip o kardese gunahini anlatmak ve gunahindan vazgecmesini soylemek (Bu gunah sadece onunla senin aranda kalacak,
2- Eger duzelmezse bir baska kardesinle gidip uyarmak,
3- Eger yine duzelmezse Kilise onunde durumunu aciklamak ve gerekiyorsa disiplin vermektir,

Matta 18: 15-17 “Eger kardesin sana karsi günah islerse, ona git, suçunu kendisine göster. Her sey yalniz ikinizin arasinda kalsin. Kardesin seni dinlerse, onu kazanmis olursun. Ama dinlemezse, yanina bir ya da iki kisi daha al ki, söylenen her sey iki ya da üç tanigin sözüyle dogrulansin. Onlari da dinlemezse, durumu inanlilar topluluguna* bildir. Toplulugu da dinlemezse, onu putperest ya da vergi görevlisi say.

Kayra;11170 wrote:
Homoseksüellik diğer bütün günahlar gibi bir günahtır:

Kutsal Kitap`a gore size katiliyor Tanri`nin her yasakladigi sey gunahtir, ancak sizin asagida alintiladiginiz 2.korintliler bolumunun, 1. bolumunde soyle bir ayet vardir,

1.Ko.5: 1 Aranizda fuhus oldugu söyleniyor, üstelik putperestler arasinda bile rastlanmayan türden bir fuhus! Biri babasinin karisini almis.
1.Ko.5: 2 Siz hâlâ böbürleniyorsunuz! Oysa yas tutup bu isi yapani aranizdan atmaniz gerekmez miydi?
1.Ko.5: 3-5 Bedence olmasa da ruhça aranizdayim. Bu suçu isleyeni, aranizdaymisim gibi Rabbimiz Isa’nin adiyla zaten yargilamis bulunuyorum. Ben ruhça aranizdayken Rabbimiz Isa’nin gücüyle toplandiginiz zaman, bedeninin yok olmasi için bu adami Seytan’a teslim edin ki, Rab Isa’nin gününde ruhu kurtulabilsin.

Burada Pavlus onlara ne diyor acaba? Pavlus acimasiz biri degildi, sefkatliydi, buna cok guzel bir ornek INCIL FILIMON bolumunde kole olan Osinismus, efendisinden hirsizlik yaparak kacar, birsekilde hapse duser Pavlus`la tanisir ve Tovbe eder ve Pavlus Osinismusun efendisine ONU KABUL ET, SANKI BENI AGIRLARMIS GIBI ONUDA AGIRLA DIYOR, ama yukaridaki igrencligi yapanlari ARANIZDAN HEMEN ATIN diyor, Kutsal Kitap`a baktigimizda her gunah isleyen mutlaka cezalandirildi, ama Sodom ve Gomorra bir farkli cezalandirildi. Acaba Neden?

Kayra;11170 wrote:
Ne kişiyi diğer günahlara göre Tanrıdan daha fazla uzak kılar, ne de tövbe edildiğinde ek bir prosedür gerektirir.

Evet Tovbe edildiginde prosedure gerek yoktur, ama dikkat edelim Tovbe ETTIGINDE diyorsunuz, Mesih`e getirilen fahise`ye ne dedi? (Hani gunahsiz olan tas`i atsin olayi), Isa kadin`a haydi git seni bagisliyorum dedi ve gonderdimi? Evet ona yakin soyledi BENDE SENI YARGILAMIYORUM dedi, ama bir kelime daha EKLEDI, GIT BIRDAHA GUNAH ISLEME DEDI (yani bir daha o fuhusu yapma) dedi,

Yukaridaki gazete haberindeki insanlar tovbe etmis insanlar degil, pisligine devam eden insanlar, eger onlar tovbe etmis olsalardi ve bir insan onlara GECMISTE BUNU YAPTIN deseydi, belkide kendi bilgim dahilinde, onlari elestiren insanlari azarlardim, Tanri`nin affettigini siz nasil elestirirsiniz diye,

Yani demek istedigim, bir insan fahisede olur, yalancida olur, homoseksuelde olur, ama tovbe ederse, Kilisenin baskosesinde yeri vardir, ama bir insan gunahindan tovbe etmeyim, EH BENDE BOYLEYIM, NE YAPAYIM BENIDE BOYLE KABUL EDIN DERSE, matta 18`e gore davranir, 1. korintlilerdeki pavlusun dedigini uygularim, Insanlar kirilmasin diye, tanri`nin sozunden taviz verilmez,

TOVBE EDERSE AYRI KONU yazmistim

Kayra;11170 wrote:
İsa’nın kanı olmaksızın her günah ölüme götürür.

Amin isa`nin kani olmadan hicbirsey olmaz, peki bizi kurtaran isa`nin kani var diye o yukarida saydigimiz gunahkarliga devammi edecegiz? Incil Yakup bolumu diyorki, Eylem olmadan, iman bostur diyor

Kayra;11170 wrote:
Tanrı, Oğlunu dünyayı yargılamak için dünyaya göndermedi, dünya O’nun aracılığıyla kurtulsun diye gönderdi. [Yu 3:17]

Amin, ve isa nin cagrisida, GUNAHLARI BIRAKIN, BANA IMAN EDIN, (Matta 5-6-7 bolumlerindeki Dagdaki vaaz bolumune bakiniz)

Kayra;11170 wrote:
Bu günahkarların yargılanacağı yer bu dünya değil ki… kilise hiç değil…

Bu sozunuze TAMAMEN KARSIYIM,

Yahuda 1: 23 Kimini atesten çekip kurtarin. Kimine de korkuyla merhamet edin. Ama günahli bir bedenin lekeledigi giysiden bile tiksinin.

Matta 18:18 “Size dogrusunu söyleyeyim, yeryüzünde baglayacaginiz her sey gökte de baglanmis olacak. Yeryüzünde çözeceginiz her sey gökte de çözülmüs olacak.

1.Timoteos 1: 20 Himeneos ve Iskender bunlardandir. Küfür etmemeyi ögrensinler diye onlari Seytan’a teslim ettim.

Matta16: 19 Göklerin Egemenligi’nin anahtarlarini sana verecegim. Yeryüzünde baglayacagin her sey göklerde de baglanmis olacak; yeryüzünde çözecegin her sey göklerde de çözülmüs olacak.”

Yuhanna 20: 21-23 Isa yine onlara, “Size esenlik olsun!” dedi. “Baba beni gönderdigi gibi, ben de sizi gönderiyorum.” Bunu söyledikten sonra onlarin üzerine üfleyerek, “Kutsal Ruh’u alin!” dedi.”Kimin günahlarini bagislarsaniz, bagislanmis olur; kimin günahlarini bagislamazsaniz, bagislanmamis kalir.”

2.Korintliler 2: 6-8 Böyle birine çogunlugun verdigi bu ceza yeterlidir.Asiri kedere bogulmasin diye o kisiyi daha fazla cezalandirmayip bagislamali ve teselli etmelisiniz. Bunun için ona duydugunuz sevgiyi yenilemenizi rica ederim.

Titus 3: 10 Birinci ve ikinci uyaridan sonra bölücü kisiyle iliskini kes. NOT (TITUS KILISE ONDERIDIR, KILISE OLARAK YETKI VERIYOR)

Kayra;11170 wrote:
Evet, günaha göz yummayalım ama günahkarı da yargılamayılım…

Haklisiniz, Gunahkari bizim yargilamaya haddimiz yok, ama Gunahkar`a, Gunahindan tovbe etmeyenede Gunahkar demezsek, onun gunahina ortak oluruz, ona cesaret vermis oluruz,