Re: imanda degerli kardeslerim lütfen acil dua edin!
Rab’de degerli kardeslerim Rüzgar,Kefas,Kayram,Themor ve Kemal Basaran ve diger sessizce dualarla destek olan kardeslerim.Bugün Rihan nenemin yanina heyecanla ve merakla gittim.Dünkünün tam tersi bir durumla karsilastim.Nenem ayaga kalkmis ve kendini toparlamis ve dün zorlukla konusan ve nefes alamayan nenem sanki bir güc kendisini yepyeni yapmis gibi gözleri isil isil karsimda duruyordu.SEvincten sanki havalara ucacaktim.Icimden bol bol sükretmek ve Rab’be ilahiler okumak geldi.Hastane odasini dolduran ziyaretciler ve cocuklarla beraber Rab’bnin ismini yücelttik ve bol bol ilahiler okuduk. Neneme yine Incil’den bölümler okudum.Rab dünkü aglayislarimizi sevince dönüstürmüstü.Bir kez daha Diri Rab’bimizin ne kadar güclü,merhametli,sadik ve lütufkar oldugunu görmek beni son derece heyecanlandirdi.Duanin gücünü bir kez daha gördüm.Siz degerli kardeslerime bir kez daha tesekkür ediyorum.
Yarin kilisedeki kardeslerle de bu olayi paylasacagiz ve Rab’bimizin ismini yüceltecegiz.Iyi ki varsiniz iyi ki kardeslerimsiniz,Iyi ki bizi seven ve yalvarislarimiza cevap veren Diri Tanri’miz var.YHVH Oglu Isa Mesih’e sonsuzlarca san,övgü ve yücelikler olsun.![]()

















