Keşke peygamberler gibi görümler görsem diyorum bazen kendi kendime.. Rabbimizin görkemi, onu büyüklüğü onun ışığı ne kadar muhteşem.. Hayallerimizinde üstünde olduğu kesin.. Rab, sıkıntılarımızda sorunlarımızda ve onun güzelliğini görmek istediğimiz zamanlarda yanımızda olduğunu bize göstersin, bizlere hissettirsin.. Sevgili KAYRAM kardeşim, bu güzel yazıyı bizimle paylaştığın için Rab seni bereketlesin..
Sevgilerimle..

[sidebar-testimonials]