Re: dua istegi,

#35201
Anonim
Pasif

Değerli Arkadaşlar ,Sizlerin Duaları ile Zor ve stresle Dolu bir Dönemi atlatmaya çalışmak beni hem huzura kavuşturuyor hem de umutlandırıyor ,Rabbin Işığını üzerim-izde Hissediyorum..En kısa zamanda İmanlı olmayı ve sizler için de dua etmeyi İstiyorum.