Re: dua istegi,

#35191
Anonim
Pasif

Ne kadar olgun davrandığımı bilemiyorsunuz belki , Olgun davranıp onlarla yaşadığım sürece Kendimden birşeyler kaybettiğimi görüyorum ; Başta Sağlığım Ve Eğitimim . Ve herşeye rağmen olgun davranmayı seçiyordum fakat artık dayanamıyorum. . Ben ilk adımımı sizlerin dualarıyla atmak istiyorum. Dua’larınıza İhtiyacım var. Kendimde Rab’be dua ederken kendimi mutlu- huzurlu hissediyorum. İntihar Makul-doğru düşünenlerin tercihi değildir farkındayım zaten kötü ruh hali kişinin doğru düşünmesini engelliyor. Daha İmanlı değilim fakat Rab’be ulaşmak için en kısa zamanda İmanlı olacağım. İsa mesih’in Yolunda olmak istiyorum. ” Çok sakin bir gencim ve yaşamam gereken yerde olmam gerek. İmanlı da olup sizler için dua edeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum… ( Yaşadığım toplumun bu kadar da eğitimsiz olması beni çok üzüyor ( MARDİN’İn bir ilçesinde oturuyorm.( Yanıt için Sağon)