Re: Dua isteği

#32480
Anonim
Pasif

Dua eden tüm kardeşlerime çok ama çok teşekkür ediyorum.. İnanıyor ve iman ediyorum ki; Rab bana bir çıkış yolu gösterecektir.. Benim durumumda olan insanların da olduğunu biliyorum.. Rab onlarında yardımcısı olsun, onlara dayanma gücü verip, onların ailelerinin de iman etmesini sağlasın..

sevgiyle kalın.