Re: Doğuştan Müslüman çocuk yoktur! – RADİKAL

#34650
Anonim
Pasif

@Aria 17562 wrote:

Sevgili virandede,önceki mesajımda komik bir noktaya değindiğimi yazmışsınız.Size küçük de olsa tebessüm ettirebildiysem ne mutlu.O halde bir komik haber daha vermek istiyorum.Önceki mesajlarımda eğer okuma şansınız olduysa eşimle Hrıstiyanlık hakkında konuştuğumu ve katı tepkiler aldığımı yazmıştım.Bu gün yine konuştuk ve Kur’anı okurken hiç bir şey hissetmediğimi bomboş olduğumu vs.yineledim.O da boş durmuyor tabii.beni hak yola çevirmeye uğraşıyor bunun içinde fakülteden ilahiyatçı bir doçent bulmuş benim için bir görüşme ayarlıyormuş.Elim mahkum gidicem ben oraya da…çok bilgilenmem lazım çoookk.Sıkı bir kapışma beni bekliyor…Lütfen dua edin benim için,eşim için,doğru yola birlikte ulaşmamız için…teşekkürler…

Merhaba Aria arkadaşım,

Aslında O eşinizin bulduğu ilahiyatçı doçent ile işiniz çok kolay. Kendisinden önce var olanları çok kez doğrulayan bir inanç, yine aynı olguları neden inkar etmeye kalkışır? İşin aslı sadece ve sadece Amentü ise insanlığı çok aşırı şekilde bağlayan, bir çok olgu nereden ve kimler tarafından türetilmiştir? Kıssas Yeni Ahid ile sevgiye dönüşmüş iken en son ve en doğru benim diyen Kuran neden taa en başa dönmüştür? Bizi Musa’ya Devut’a ve İsa’ya kitap verdik diye yeminler ederek onları kabül eden ve doğrulayan bu anlayışın kıssan beklentileri nelerdir? Bu İsa’ ve onun sözlerini sonradan oluşan İncil i inkar manasına glmez mi? gibi başlarsınız. Size kolaylıklar dilerim. :)