Re: Diyarbakir’da Hıristiyan öğrenciye ‘şahadet’ dayağı iddiası

#34905
Anonim
Pasif

Din dersinden çok “Haydi İslamiyeti öğreniyoruz!” gibi bir ders zaten. Her ne kadar kimisi “Yok efendim. Bakın biz Hristiyanlığı, İsa’yı da öğretiyoruz, anlatıyoruz.” dese de İslami bakış açısına göre, Kuran’a göre anlatıp, öğretiyorlar. Yani İncil’de ki İsa değil Kuran’da ki İsa’yı anlatıyorlar bunun da objektif bir anlatım olduğu pek söylenemez zaten.