Re: Dişlaniyorum, acil duaaaa!!!

#33043
Anonim
Pasif

Kurtarıcımız İsa Mesih’in “İnsanoğlu” olarak o haçtaki dışlanmışlığını düşündüğüm zaman, arkadaşlarımdan dışlanmışlığımın verdiği acılar hafifliyor. Ah sevgili kardeşim benim! Dışlanma deneyimini yaşamamış bir insan, İsa Mesih’in dışlanma acısını başka nasıl tanıyabilir ki! O, bizim günahlarımızı o haçta yüklendiği zaman, Baba ondan yüz çevirince, dışlanmanın en ağırını çekmiş ve Baba’ya şöyle feryat etmiş:

“Allah’ım, Allah’ım, beni niçin bıraktın?”(Matta 27:46).

İsa, insanlar tarafından dışlandığı zaman,”Baba, onlara bağışla” demiş! Ama, Baba tarafından da, orada terkedilince, dışlanmanın en acısını yaşamış olmalı ki,” niçin beni bıraktın?” diyerek ağlamış! Kurtarıcımız Rab İsa Mesih kadar dışlanmışlığın acısını başka kim bilir ki? Elbette Baba ve Kutsal Ruh bilir. İsa Mesih’in ardınca yürürken taşıyacağımız haçlardan biri de, dışlanmışlık haçıdır. Ama şundan emin olabilirsin Doğa kardeşim: Dünyasal arkadaşların tarafından dışlanmış olmana üzülme; dünyanın dışlayarak haça gerdiği o İsa, dünyayı yenmiş olarak, sana senin gibi dışlanmış kardeşler vermiş! Dünyadan dışlanmış kardeşlerinden de mi dışlanmış olduğunu sanıyorsun? Buna,”hayır!” diyeceğinden eminim. Dünyadan dışlanmış olan bizlerin arasına hoş geldin kardeşim! Hepimiz seni aynı duygularla ve Mesih sevgisi kucaklayıp bağrımıza basıyoruz.