Re: Beş Bin Türk Hristiyan Oldu – Star Gazetesi
10 Nisan 2009: 11:15
#32595
klaus
Anahtar yönetici
asil
Türkiyede hristiyanlara hoş davranılmıyor diyorsunuz,bir aşağıdaki arkadaşımızda onlar sanatçı diyor. Şimdi göz önünde olan insanlar daha fazla saklama gereği duyarlar,çünkü tepki çekip düşüş yaşamak istemezler
Doğrudur ama tepki olmuyor sanatçı için “reklam” oluyormuş..:)
Alkolik olan sanatçılar tv lerde görünüyor rezil hallerde yinede bişey kaybetmiyorlar
Asil
Neden bir siyasetçi “ben yahudiyim, ben hristiyannım,ateistim” diyemiyor? derse o koltuğa oturamazda bunu biliyor. Sanatçılar biraz daha farklı,ülke yönetmiyorlar hali ile daha hoş görülüler eh halk göz önünde de değil eh hali ile daha hoş görülü olunuyor.
Eh ne diyelim o zaman kardeş
Siyasetçi ve Sanatçı eşit olmadığı gibi
Halk da bunların hiç birine benzemiyor işte

















