Re: muslumanlarin iddialarina inanmiyoruz

#36754
Anonim
Pasif

Değerli Tasavvuf.

Düşüncelerinizi çok iyi anlayabiliyorum. Aslında İslam hakkında konuşmayı yani sadece İslam değil, başka dinler hakkında da konuşmayı pek sevmem. Ama kendi inancımı, gerçeği insanlara anlatmayı çok severim. Dediniz ki, Tevrat ve İncil’e iman etmeye mecburum, bunu Allah buyuruyor. Bunu genellikle her Müslüman söylüyor, ama bir problem var ki, bir türlü çözülemiyor. O problem de, Tevrat ve İncil’in tahrif olduğu iddiasıdır. Bu yüzden Müslümanlar ne Tevrat’ı ne de İncil’i okuyorlar. Ama gerçekte bunlar tahrif olmamıştır. Tanrı kendi sözünün ebediyen kalacağına dair söz vermiştir. Örnek olarak birkaç ayet vermek isterim: Ot kurur, çiçek solar, Ama Tanrımız’ın sözü sonsuza dek durur. (Tevrat – Yeşaya 40:8). Bir ayet’te İncil’den vermek isterim: Gök ve yer ortadan kalkacak, ama benim sözlerim asla ortadan kalkmayacaktır. (İncil – Markos 13:31). Ayetlerden de anlaşılacağı gibi, Tanrı sözünü ebediyen koruyacak güçtedir ve buna söz vermiştir. O kendi sözünden dönmez: Tanrı insan değil ki, yalan söylesin; insan soyundan değil ki, düşüncesini değiştirsin. O söyler de yapmaz mı? Söz verir de yerine getirmez mi? (Çölde Sayım 23:19). O kendi sözünü korumuştur, bu bir gerçektir. Bu yüzden, dediğiniz gibi, önyargılardan kurtulmak gerekiyor. Tevrat ve İncil’i okuduktan sonra, iman edip etmediğinizi bilmek isterim aslında. Umarım Rab yüreğinize dokunur, sizin için dua edeceğim.

Sevgiler.