Re: Türkiye’de hristiyan olmak

#36493
Anonim
Pasif

Ben ikinizi de haklı buluyorum. İşte sevgili poseidon, ben tecrit edilme korkusuyla susup oturmuyorum. Sadece bazen bu durum çok can sıkıcı boyutlara ulaşabiliyor. Durum böyle olduğu zaman ne yapmalı diyorum. Ama dediğin gibi anlayışa bağlıdır durum belki…