Re: Neden ben?

#35809
Anonim
Pasif

Çok güzel bir yanıt gerçekten… Bu ‘neden ben?’ sorusuyla ilgili olarak çok isabetli nüktesi olan bir karikatür görmüştüm bir zamanlar, hep aklımda kalmıştır… gülmüştüm çok… Issız bir adada tek başına kurtulabilmiş bir kazazade göğe yönelip ‘neden ben?’ diye isyan ediyor… Gökten gelen ses ise şöyle bir yanıt veriyor: ‘neden bir başkası olsun ki?’… : – )))