Re: Saba’nin sorusu

#34667
Anonim
Pasif
Rüzgar;17586 wrote:
Sevgili Tubacım,
Yorumların için teşekkür ediyorum. Aslında bazı Kutsal Kitap yorumcuları, KİLİSE’nin, BÜYÜK SIKINTI döneminden ve ANTİKRİST’in gelişinden önce alınacağını, bazıları ise KİLİSE’nin ANTİKRİST geldiğinde henüz göğe alınmamış olacağını, BÜYÜK SIKINTI dönemini yaşayacağını belirtmektedirler.

Kilise tarihinde bu doğrultuda kesin ve net açıklamalar yoktur, üstelik bu konuda birbiriyle çelişen pekçok açıklamalar var.. Kilise tarihinde konuyla ilgili belirgin dayanaklar olabilir ya da olmayabilir, sonuçta her öğreti kilise tarihiyle değil, fakat Kutsal Kitap’ın ışığında değerlendirilmelidir. Ben de bu konuda araştırıyorum, öğreniyorum, hep birlikte öğreniyoruz. İster Büyük Sıkıntı döneminden önce dünyadan alınalım, ister sonra alınalım. Her ne olursa olsun, Rabbimiz’in adını asla inkar etmeyecek, O’nu yüceltmekten asla vazgeçip ödün vermeyeceğiz. Denenmelerde, sıkıntılarda Rab her birimizi sımsıkı ellerinde tutsun ve korusun, koruyacaktır da…

Sevgilerimle

Tamamiyle katılıyorum.Kilisenin büyük sıkıntının başında mı, ortasında mı yoksa sonunda mı göğe alınacağı hiç de önemli değildir.Önemli olan her dönemde Rab Isa Mesih (Yesua)’ya sadık olmaktır,gelişine hazır olmaktır.Inanlilar arasında bu konuda tam bir uzlaşma yoktur ama tartışmalar çok olmaktadır.Olmaması gereklidir.Birbirimizi üzmenin,kırmanın ve yargılamanın zamanı değildir.Şimdi SEVMEnin zamanıdır.

Sevgi ve Saygilarimla.

friends-forever-4.gif