Re: Doğuştan Müslüman çocuk yoktur! – RADİKAL

#34581
Anonim
Pasif
evrensel;17476 wrote:
İslam hakkında bilmeden konuşma, o AY Türklerin icadıdır.

“Güneş’e ve Ay’a secde etmeyin de, onları yaratan Allah’a secde edin…” Fussilet 37

Sizler hep böyle misiniz? şimdiye kadar rast geldiğim her hristiyan böyleydi. Yani, dinindeki yanlışları açıklayamayınca hemen saldırıya geçiyor. Bir de bunları şöyle bir durumları vardır; içlerinde öyle bir nefret vardır ki bıraksanız Roma’yı yakar ama öyle de bir maske takışları var ki melek gibi görünürler. ama tabi ben bunları yemiyorum. hristiyanların iç yüzünü biliyorum.

Sayin evrensel

Birisi “size göre” Islam’a aykiri birsey söyleyince nasil da zorunuza gidiyor ve aciklama yapiyorsunuz. Fakat ayni seyi siz de hristiyanlara yapiyorsunuz.Siz hangi hristiyanla karsi karsiya gelip,nasuil bir maskeyle karsilasmissiniz ve hristiyanlarin hangi ic yüzünü biliyorsunuz(!!!) bilmiyorum ama bildigim birsey varsa o da siz gercek hristiyanlarla ya karsilasmadiniz veya iftira ediyorsunuz.



1.Nedir o hristiyanlarin dininde yanlis olup da hristiyanlarin cevap veremeyip saldiriya gectigi konular? Hodri meydan varsa öyle birsey getirin buraya ve alin cevabinizi hristiyanlardan…

2.Biraksaniz hristiyanlari Roma’yi yakmazlar.O yakanlar gercek hristiyanlar degildir.Hristiyan düsmani olan Roma impararatoru Nero da halkin hristiyanlardan nefret etmesini saglamak icin Roma’yi kendi atese verip sonra da Roma’yi hristiyanlarin yaktigi iftirasini ortaya atarak hristiyanlari zor durumda birakmistir.Sizin ki de ayni mesele…

3.Bazi kimlik hristiyanlarinin yaptiklarini tüm hristiyanlara mal etmeyin.Onlar maskeyle dolasabilirler ve siz de o kimlik hristiyanlarinin ic yüzünü bilmis olabilirsiniz.Ama gercek hristiyanlari ne taniyorsunuz ne de ic yüzünü biliyorsunuz.

4.Foruma gönderdiginiz iki mesajin da icerigi cok kaba ve önyargilarla dolu.Buraya Hristiyanlik hakkinda birseyler ögrenmekten cok sanki elestirmeye ve bizlere kendince birseyler “ögretmeye gelmissinmis gibi bir düsünceye kapildim.Umarim yaniliyorumdur.

Esenlikler dilerim.