Re: Doğuştan Müslüman çocuk yoktur! – RADİKAL

#34580
Anonim
Pasif

açıklayamayınca hemen saldırıya geçiyor. Bir de bunları şöyle bir durumları vardır; içlerinde öyle bir nefret vardır ki bıraksanız Roma’yı yakar ama öyle de bir maske takışları var ki melek gibi görünürler. ama tabi ben bunları yemiyorum. hristiyanların iç yüzünü biliyorum.



Sayın Evrensel
Nik’iniz Evrensel olmakla, birlikte siz sanki bir fanus’un içine tıkılmış kalmışsınız izlemini veriyorsunuz..Siz kendinizle,bizleri karıştırıyor olmayasınız..Nefret neydi..ne anlama geliyordu..bakın şimdi hatırlayamadım..bize nefreti anlatsanız ne iyi olur sayın evrensel..bunu sizden nedenmi istiyorum çünkü biz o kelimeyi unuttuk…ama siz bunu sanıyorun çok.. çok.. çok iyi bilirsiniz.Roma’yı kim yakmıştı hay.. ALLAH bunuda hatırlayamadım..onuda siz yakmayasınız..Ay kardiş melekler Maske takmazlarki..yoksa sizin melekleriniz takıyormu..?bakın ne kadar bilgisiziz ne olur bizi aydınlatınız..