Re: Dişlaniyorum, acil duaaaa!!!
@doğa 11046 wrote:
Sevgili kardeşler,
Öyle zor bir durumdayım ki, ya da ben abartıyorum.. Çünkü hassasım belkide, ama okulumda ve sınıfımda dışlanmaktayım. Hatta hristiyan olduğum anlaşıldı, ondan önce dışlama başlamıştı, şimdi öğrenince tamamen dışlandım. Okulu bırakmayı bile düşünüyorum, seneye tekrar mı girsem sınava diye düşünüyorum.
Lütfen dua edin. Ben hep ediyorum, ama kendime çok yoğunlaştım, acıma duygularıyla. Rab’bin sesini duymuyorum hiç bu aralar. Bana omuz atıyorlar hatta sınavı kaçırmama sebep oldular. Kabadayılıkları var bir de. Beni dışlamayan bir arkadaşım olsa ve teselli olsa bana. Dua edin ki, iyi bir arkadaşım olsun yanımda.. Koskoca okulda yapayalnızım, 2 ay oldu ve pes etmek üzereyim. Bu çok zoruma gidiyor, çok zormuş dışlanmak ve ben hayatımda kimseyi dışlamadım, hep yanında oldum yalnız insanların.
Rab sizleri işitsin yardım etsin, inanın sakinleşemiyorum bu aralar, çünkü ilk kez böyle birşey yaşıyorum, alışamadım buna!
Dualarınızla yardımcı olun bana…
insanları inandıklarından dolayı yada inanmadıklarından dolayı dışlamak kadar vahşice birşey olamaz herkesin doğru bir olacak diye bişey yok eğer her doğrunun bizimkiyle kesişmesini illaki istiyosak aslında kendiminizn ne kadar bencil olduğunun bir işaretidir
arkadaşım bence hiç üzülme bende dinlerin varlığına inanmıyorum ve bu benim doğrum kimin beni dışladığı umrumda değil bence sende umursama doğrularına sahip çık
vay be bu arada inanmadığım bir şey için birine sahip çık tavsiyesinde bulunmak kendime gülmeme neden oldu bunuda itiraf edeyim :D
olsun inanmıyosam bu benim doğru inanıyosan oda senin doğrun doğruna sahip çık arkadaşım ne kadar bana akıl dışı gelsede bu doğrun yinede senin için doğruysa sahip çık kimseyi takma

















