Re: Görümler Ve İnsan Bedeni Üzerindeki Etkileri
Sevgili A’raf kardeşim,
Bu konuda size tamamıyla katılıyorum. Only God Can Judge Me kardeşimin içindeki isteği de anlıyorum aslında. Ama Rabbin huzurunda görsek kendimizi, acaba Kayram kardeşin anlattığı gibi ya da daha beter mi kıvranırız Rabbin karşısında diye merak etmiyorum desem yalan olur. Rabbin yüzüne rahatça bakabilmek , O’nun karşısında utanmadan dimdik durabilmek olmalı gayemiz. O’na layıkmıyız değilmiyiz, ne hatalarımız var, zayıflıklarımız nedir? Bunları Rabbin önüne getirip O’ndan güç ve bizleri tamamen yenilemesini dilememiz gerekiyor.
Ey Tanrı, yokla beni, tanı yüreğimi,
Sına beni, öğren kaygılarımı.
Bak, seni gücendiren bir yönüm varmı,
Öncülük et bana sonsuz yaşam yolunda
Mez.139:23-24
Dua edelim ki Rab O’nu gücendiren yönlerimizi bizlere gösterip, aşmamız için bize güç versin. Bunlardan kurtulduğumuz zaman zaten Rabbin ışığı bizlerin üzerinde parlayacak.
Esenlikler dilerim.

















