Re: Yunus
11 Mart 2009: 17:26
#32391
klaus
Anahtar yönetici
Sevgili Yakamoz aslında Rabbe yücelik olsun. Ben sadece öğrendiğim şeyleri bu sitede kardeşlerle paylaşmayı, iletmeyi seviyorum. Tıpkı bu ayetde dediği gibi ;
2.Timoteos
2: 2 Birçok tanık önünde benden işittiğin sözleri, başkalarına da öğretmeye yeterli olacak güvenilir kişilere emanet et.
Ben eski ahit eğitimi almaktayım. Yeni şeyler öğreniyor, Rabbimi daha iyi tanıyorum. İstedim ki herkes benimle beraber eski ahiti okusun, benimle beraber öğrensin. Ama teşvik verdiğin için sana minnettarım.
Tekrar Rabbe yücelik olsun. Esenlikle kal.

















