Re: Yol Ayrımı

#34696
Anonim
Pasif
Aria;17645 wrote:
Sevgili bgmurat kardeşim,
cevabınız ve iyi dilekleriniz için teşekkürler.yazınızı okuduktan sonra,bunca zaman sadece araştırarak zaman kaybettiğimi düşündüm.’duyarsızlaştım’demiştim ya,herşey bomboş,anlamsız….Oku,öğren tamam ama nereye kadar…beynim patlıyor düşünmekten,korkularım cabası.Anladım ki,düşünerek olmayacak,o karanlıktan çıkamayacağım.İki gece önce dua ettim;Tanrım,ben doğru yolu bulamıyorum,yardım et bana.Bir işaret,bir iz bir yol göster çok çaresizim ve korkuyorum diye.o gece rüyamda bir kilisedeydim ailemle birlikte (eşim yoktu ama:)) kilisenin pastörü sanırım,bize tatlı ikram etti öyle çok beğendim ki tatlıyı ‘bu harika bi şey dedim daha önce hiç yememiştim’ O da bana ‘biz hep yeriz bunu gelin’ dedi.Uyandığımda sorguluyorum tabi,detayları hatırlamaya çalışıyorum.Beklediğim işaret bu muydu diyorum.Yakınlarım ‘bilinçaltı’ diyor bense hala dua ediyorum….iyi şeyler olacak umud ediyorum artık…

Sevgili Aria

Yakinlarinin dedigi gibi bilincalti olan rüyalar da vardir.Ama sendekinin öyle birsey olmadigini söyleyebilirim. Neden dersen? Sen Tanri’ya dua edip O’dan yardim istemissin ve bir isaret arzu etmissin. Tanri da bu dilegini yerine getirmis.Cünkü Tanri da degisik sekillerde insanlarla iletisime gecer,onlara yol gösterir.Bunu Eski Ahit’teki Eyüb peygamberin Kitab’inda da okuyabiliriz.

Çünkü insan anlamasa da,
Tanrı şu ya da bu yolla konuşur,
Rüyada,geceleyin görümde,
insanları ağır uyku basınca,
Yatakta yatarlarken,
Kulaklarına konuşur
Uyarısıyla onları korkutur Eyüp 33,14-16

Cümlenin sonunda güzel ve dogru seyler yazmissin.Hem dua ettigini hem de güzel seyler olacagini umut etmissin.Cok dogru! Tanri’ya güven.O seni huzura ve dogru yola yönlendirecektir.

Senin icin dua edecegim.

Sevgiler

TANRISEVGIDIR.png