Re: Yol Ayrımı

#34648
Anonim
Pasif
Aria;17546 wrote:
Herkese Selamlar,bir süredir İncili ve Kur’an mealini okuyorum.Bu süreçte yaşadıklarımı,hissettiklerimi paylaşmak istedim sizlerle..Öncelikle tek Tanrıya inanıyorum ama görüyorum ki,İncildeki Tanrı ile Kur’an daki Tanrı birbirinden farklı. Biri sevgi, biri öfke dolu. Bize böyle öğretmemişlerdi ama. Hayal kırıklığına uğradım ben. Hani sevgi diniydi bizimkisi.. Öyleyse neden Tanrım kutsal kitabımızda bizi çok sevdiğini hiç yazmamış? Neden müşrikleri öldürün kılıçtan geçirin hapsedin demiş? Çok mutssuzum ben..Yani ben buna mı inanmışım yıllardır?…

Oysa İncilin tanrısı çok seviyor kullarını. ‘Ben senden uzaklarda öfke dolu değilim. Ben sevginin tek yorumuyum.Yuhanna 4:16’

‘Ve benim arzum bu sevgi ile seni mestetmektir yuhanna 3:1′ Çünkü seni ebedi bir sevgiyle seviyorum’ diyor. Evet Tanrım ben de seni çok seviyorum, bana yaşattığın her gün için, aldığım her nefes için…Dün işyerimdeki temizlik işlerine bakan elemanla konuşuyorduk. Çok dindar bir insan, Kur’an’ı arapçadan okumuş, mealini bilmez. Ben Hrıstiyanlık ile ilgili bilgiler verince (dilim döndüğünce,bildiğim kadarıyla) savunmaya geçti. Kur’an daki şiddet içeren ayetleri okuyunca ona olamaz dedi, senin meal kitabın yanlıştır, böyle yazamaz. Sonra Araf suresindeki ‘maymun olun keratalar’ cümlesini de gördü hala ısrarda olamaz yanlış bu kitap diyor. Nihayetinde internetteki bir siteden bulup gösterdim inandı ve cümle şu;ayıp etmiş ama bu kadar da olamaz yani…Sonra ettiği bu büyük laftan utandı ‘sen benim kafamı çok karıştırdın, konuşmuyorum ben’dedi ve gitti…Ama ben bile bu kadar araştırıyorken anladıklarımı, yanlış anladıklarımı hazmetmekte zorlanıyorken başkalarından anlamalarını bekleyemem.. Ve bu süreçte ‘iyi ,Hrıstiyan ol paraya pula kavuşursun zengin olursun’ diye dalga geçenler bile var. Tabi ülkemizde 3 torba kömüre oy veren insanlar olduğu için böyle düşünülmesi normal. Ama ben biliyorum ki; benim ruhum, maneviyatım satılık değil ve satın almak isteyen de yok zaten, bu tamamen kişisel bir tercih. Son olarak herşeye rağmen içimde beni tutan şeyler var Tanrım’ı çok seviyorum bildiğim gerçek bu, ama kaskatı kesildim adeta. Sanki bacaklarım tutmuyor da yürüyemiyorum, dilim tutuldu konuşamıyorum, uyuştum duyursızlaştım. Taş kesildim, bir yol ayrımındayım, ortada duruyorum, korkuyorum. Şuan’ Keruvların arasına taht kurdun’u dinliyorum içime su serpiliyor ama ben Keruv ne demek onu bile bilmiyorum……

Sevgili Aria Kardeşim Rab seni ve Aileni kutsasın.
Keşke herkes senin gibi araştırsa hatta araştırmasa bir defa kendisi için İncil ve Kur’anı okusa gerçeği görecekler ama ne yazık ki, kabul etmesek te körü körüne inananlardan olmuşuz yıllarca, ta ki, Rab bir şekilde bizleri kendisine çağırana kadar.

Hrsitiyanların kendilerine inanan yönelen insanlara para verdiğini bu yolda gittiğin sürece çok duyacaksın. Emin ol ben 4 yılı bitirmeme rağmen hala babamdan bile duyuyorum buna benzer cümleleri.

Din satılamaz, zorla kabul ettirilemez, dini parayla satığın insana güvenemezsin. Bunlar tamami ile “Eyvah Din Elden Gidiyor” diye ortalığı yaygaraya veren tekil dincilerin uydurmasıdır. Ben İnanlı olmadan önce yani İsa’ya iman etmeden önce beni kimse çağırmadı, bize katıl yada bak İncil arasında 100 dolar var demedi. ve hiç bir zaman böyle bir şey de olmadı. Eğer olsaydı işte o zaman hayal kırıklığına uğrardım. Çünkü ben 100 dolar değil Rabbi arıyordum. Rabbi arayan bulur o kendini gösterir merak etme. Ben sana şunu önereceğim. Kutsal Kitap Araştırma Merkezine başvurabilirsin. oradaki Rab Dostları’nın sana göndereceğini umduğum kaynaklarla Rab İsa’yı çok daha iyi anlayacaksın. http://www.kutsalkitap.org adresinden iletişime geçebilirsin.

Rab Seni kutsasın kardeşim esen kalman dileği ile