Re: Yol Ayrımı

#34723
Anonim
Pasif

ne tuaf demekki bir ben böyle hissetmiyormuşum.doğru olduğunu düşündüğüm yoldan ilerlemek istiyorum ama olmuyor.bazen çok daralıyorum ve dua etmekten başka elimden birşey gelmiyor.başlık tam da beni anlatıyor yol ayrımı diye.insanlar bizi anlamak istemiyor.sanki gözleri kör kulakları sağır gibi.hep bir önyargı var insanlarda.tanrıya bizi anlamaları için de dua ediyorum.