Re: İncilde Allah olmaz” deyip İncilleri toplattılar
25 Şubat 2010: 19:45
#34579
Anonim
Pasif
Sayın bay Evrensel (hitab ediş tarzınız rumuzunuzla tam bir tezat içersinde ama neyse :-), peşinen biliyorum, bu diyeceğimi karşılık veremediğimden dolayı ‘firar etmek’ olarak niteleyeceksiniz ama… dostum… insan üşeniyor bir yerden sonra. Yer tutacağını bilse cevap verecek ama… yer tutacağı yok nasılsa… Yo, hayır… cevap vereceğim yok… Boşuna yorulmaya gerek yok.
Tanrı’ya teslim ediyorum sizi… burda cevap vermeye niyetli başka kardeşler varsa versinler… ben şimdiden yorulmuşum bu tür bir tavrın karşısında. Hatam varsa, özür dilerim ama… samimi olmam gerekirse, gerçek bu.

















