Re: İncilde Allah olmaz” deyip İncilleri toplattılar
@evrensel 17477 wrote:
Siz daha rab edindiğiniz kişinin konuştuğu dili bilmiyorsunuz herhalde. O arapça değil aramice konuşuyordu. Aramicede tanrı Allah değil İlah diye geçer. Yani bir insanın müslüman olması Arap olması demek değildir.
Evrensel kardeşim, şimdi bir insanın müslüman olması için arap olması yada arapça bilmesi gerekmiyorda,
Bir Hristiyanın’mı Yahudiye döneminde yaşanılan bölgelerden olması ve aramice bilmesi gerekiyor:))
İşte biz insanoğlunun en büyük yanılgılarından biride budur.. Ben yıllarca personelimle, çalışanlarımızla yapacağımız haberler konusunda, araştıracağımız istihbaratlar konusunda konuştum, toplantılar yaptım, kimi zaman teknik konularda teknik terimleri anlayamayan arkadaşlarımız oldu. Eğer hala teknik terimlerle konuşacak olsam biliyorum ki o arkadaşlarımdan randuman alamayacaktım.. ( 5N+1K gibi) Ben dünyasal yaşamda etten bedenden bir yaratılmışken, çevreme anlayacakları dilde konuşurken, Sence bizleri seven ve sonsuz kurtuluşa ermemizi isteyen Rab, tekdüze bir yaşama, tek bir lisana bizleri mahkum edip, o lisanın dışında başka lisanla ibadet edersek cehennemi mi reva görür:..
Ama ne yazık ki, Müslümanlıkta hangi ülkeden olursan ol, kendi dilleri ile ibadet geçerli sayılmaz bilirsin… Şimdi okuryazarlığı olmayan, zekası almayan,İmkanı olmayanlar, acaba Kur’an ayetlerinde de geçen, Biz Cehennemi insan ve cinni yaratıklarla dolduracağız, Cehennem de daha yok mu diyecek sözünün gerçek olması için midir?
Yazının sonunda da bir tebessüm etmişsin ki, sanarsın herkesi mağlup etmiş, yenilgiye uğratmış, takdir toplamış gibi.. Halbuki genelde yenilgiye uğrayanlar, kazanamayanlar genelde tebssümlerle içten içe kendilerini yiyip bitiren kibir ve utancı gizlemek için tebessüm ederler…
Bundan sonra daha geçerli sorular ve daa geçerli iddialarla gelirsin diyeceğim ama senin adına çok üzgünüm:)))))))
Çünkü İlk ve Son Olan sözü başlangıçta verilen, Tek Bir harfinin bile değişemeyeceğini bize bildiren Rab’be şükürler olsun ki, uyarmıştı bizden öncekileri de, Birçok Peygamber çıkacak ve insanları yolalrından saptıracak diye…
Rab saptıranların yüzünden sapanları kendisine toplasın diye dua ediyorum….

















