Re: Türkçe kullanımı…
23 Mart 2010: 20:39
#34757
Anonim
Pasif
Değerli Virandede abi,
Bu sohbetimizi unutmadım, ama çevirilerle ilgili safhada biraz durağan haldeyim. Akşamlarıda sohbet odasına katılıyorum.
Yinede bi ara aklıma inanlılar için özel kelimeler sözlüğü oluşturma fikri geldi. Bu sayede, belkide Rabbe değişik bir temel yaklaşım fırsatı vermiş oluruz ilgisini çekenlere.
Şunu da belirtmem gerekiyor; Diğer yazılarınızı büyük bir dikkat, heyecan ve ilgi ile takip ediyorum. Onların içindende öğrendiğim çok şeyler oluyor. Bütün övgülere layık Rabbimiz, yazılarınıza okuyanların hayatlarında değişikler yapacak etkinliği versin ve sizide hayatınızın diğer alanlarında bereketlesin.
Sevgi ve selamlarımla..

















