Re: şanslı mıyım şanssız mıyım? :)

#33129
Anonim
Pasif

Geçmiş olsun kardeşim, Rab İsa seni korumuş besbelli. Müjdeli haberlerini okumak isteriz.

Sağlıcakla kal :)