Re: Gölgem…

#36524
Anonim
Pasif

Söke’ye bağlı Akbük’teydim,

Eski bir Rum Kilisesi’ne bakan bir çay bahçesine oturmuştuk.
Dua etmiştim. Her yerde O vardı.

Daha sonra oraya gün doğarken gitmiştim.
Balıkçılar kıyıya yaklaşıyordu. Etrafıma baktım, yine O.
Müjde’nin anlattıklarını yaşıyordum sanki.

Etrafıma şöyle bir baktım: Her şey kutsallaştı.

Sanki bir ara: “Çocuklar ağınızı şuraya atın.” diyen bir ses duyacak gibi oldum.

Bu duyguları kime anlatabilirsin ki ?