Sayın Aylin, yazınız beni düşündürdü. Ama iki sene daha o konuyu düşünmeyin kişisel olarak. Öğretmeninizin şu andaki yapısı ne, ilk önce bunu düşününüz … Bu ilk adım önemli. Eğer sınıf öğretmeni yapısal yoksunluktaysa, yeterli değilse, üç sene sonrasını o zaman düşünürsünüz. Tabi ki, bu söylemim sadece sizin çocuğunuz için geçerli değildir.
Rabbin sevgisi ve ışığı sizinle olsun.hisusa

[sidebar-testimonials]