Re: Bana..Tanrı’yı Anlat.

#37129
Anonim
Pasif

Bizler, Tanrı’nın düşünceleri miyiz?.Her şey onun düşüncesinin bir ürünüdür, eğer tanrı anladığımız insanın düşünmesi gibi düşünüyorsa, O’nun suretinde yaratıldığımıza göre ve O’na ulaşabilmek için de arada bir köprü olabilmeli ki Tanrı’yı anlıyabilelim. Bu köprüde duygular, hisler, sezgiler ve düşünceler midir`?

Eğer ben Tanrı’nın zihninde bir düşünce isem, Tanrı da benim zihnimde bir düşüncedir. Düşünüyorum, öyleyse varım denilebilirse o zaman Tanrı da ben de gerçeğim demektir.