Re: Bana..Tanrı’yı Anlat.

#37091
Anonim
Pasif

Zakay kardesim, ben de senin gibi ” sonsuz” kelimesine, kavramina biraz benzer yaklasiyorum. Bilim adamlari” uzay sonsuz”dediklerinde, bilim nasil olur da kavrayamadigi bir seyi tanimlamada kullanir, diye yüregimde karsi cikiyorum. Kutsal Kitapta, Rab kendi varligini bilmeleri icin, insanlara sonsuzluk düsüncesini, kavramini verdigini söylüyor.( öyle hatirliyorum) Gercekten de sonsuzluk kavrami, bizim boyutumuza ait birsey degil, Tanrisal boyuttan bizim boyutumuza sizmis, varligini duyurmus birsey. Bu yüzden algilayamiyoruz. Nasil tam algilayabiliriz ki, kavrayisimizin icine alamadigimiz seyi. Bilim bunu rahatca yapiyor, adet yerini bulsun babindan. Gercekte “uzay sonsuz” demek, baska bir boyutla karsi karsiyayiz, demekten baska birsey degil.