Re: Benim BABAM Var :))

#35691
Anonim
Pasif

Sevgili Rose… güzel söylemiş… Evet, herşey, gücü sınır tanımaz varlıksal bir Baba’mızın olduğunun farkına varmakla ilgili… Hristiyanlığın özetlerinden biri budur denebilir, hatta… Tüm Yeni Ahit’teki baba-oğul anlatımı bu gerçeğe işaret eder… Yaradan ile yaradılanın arasındaki ilişki bir hükümdar-köle ilişkisi değildir… bir baba-çocuk ilişkisidir… sevgi ilişkisidir… Ruh’ul Kudüs işte bu gerçeğe uyandırır, niyeti pak insanı…

Bir öksüzlükten kurtuluştur İsa Mesih’teki hayat… Hani çocuk yaramazlıklarda bulunur, ev eşyalarına zararda bulunur ama sonra ne yaptığının farkına varıp da babasının merhametine sığındığında dövüleceğine kucaklanır ya… işte budur Hristiyanlığın bedavaya olan kurtuluş vaadi… anlaşılması çok kolay aslında…yeter ki hardal tohumu kadar iyi niyet olsun…