Re: Türkçe kullanımı…

#34863
Anonim
Pasif

Sayın BgMurat Kardeş,

Bir süredir yazılarınızı takip ediyorum..İtiraf edeyim bir şey de anlamıyorum.. yaptığınız iş zor.. TANRI yardımcınız olsun..
Yanlız dikkat ettim,araştırdığınız kelimeler bize çok uzak,ve anlaşılmaz.

Bunun nedeni sanıyorum.. mezhep farklılığından.Ben Katolik Mezhebine ait Kutsal kıtabı da okuyorum ,evimde var ordan okuyorum(görüş olarak katılmasamda).
Aşağıda yazdığım kelimeleri, ve ne anlama geldiğini, açıklarsanız memnun olurun.
..Anaphora..?
..Efkarisya Litürjisi..?
..Akediya..?
..Lütürjik Gelenek (bu bayramlarda oluyormuş)ne demek..?
Teşekürler..