Re: Yol Ayrımı

#34697
Anonim
Pasif

Evet sevgili Aria, bence de rüyan doğru. Niye mi? Çünkü biz de o tatlıdan yedik ve her defasında yiyoruz. Rab’bin Kelâm’ı gerçekten de tatlıdır.

Rab seni çağırıyor. Artık kendi anlayış gücünle değil; seni çağırana imanla yürü. O, seni asla hiç yalnız bırakmayacaktır.

Seni bereketleyecek ve koruyacaktır. Esenlikler dileğiyle.