Re: Doğuştan Müslüman çocuk yoktur! – RADİKAL
1 Ocak 2010: 20:54
#34196
Anonim
Pasif
Torrap kardeşimiz yazış tarzınız pak niyetli biri olduğunuzu düşündürüyor. İyisi mi alıverin Kitab-ı Mukaddes’i, başlayıverin incilleri okumaya. Kendiniz, kendi şahsi tecrübenizle fikir yürütürsünüz sonra. Hristiyanlar’ın birini inandırmaya hiç mi hiç bir telaşları yoktur. Niyeti samimi olanı Rab’b kendisine ulaştıracaktır günün birinde nasıl olsa. Yaradan’ımız iyi niyetlileri asla terketmez. Kaçsalar bile O’nun merhameti peşlerinden koşar. Rab’bimiz yaşayan bir Tanrı’dır, kendilerine ulaşmak için uğraşların gerektiği filozofların ‘kainat’ın ilk prensibi’ türünden hayali kurgularla hiç bir alakası yoktur. Gönlü hazır olanı gider kendisi yakasından yakalar :-)
İyilikler…

















