Re: Imdat! Bizim için dua et!
Sevgili ps-danimarka,
Eminim size cevap yazan kardeşler sizin için dua ediyorlardır. Sizin yalnızca şu gerçeği tekrar hatırlamanız gerekiyor; Siz Rab’be aitsiniz ve Rab’bin adıyla tüm kötü güçleri kovabilirsiniz. Rab güçlüdür ve kalkanımız, sığınağımızdır. Hiçbir güç Tanrı’nın gücünden üstün değildir. Rab’be güveninizi ve bağlılığınızı yenileyin. İmanınızı arttırın. Sürekli Rab’bi düşünün, dua edin. Rab’bin çocuğu olduğunuzu kendinize hatırlatın, şeytan bu gerçeği unutturur, dertler vererek korumasız olduğunuzu düşünmenizi sağlamak için uğraşır. Ama dertlerinize değil, Rab’be bakın, Rab’bin sözlerine kulaklarınızı açın. Hiç bir büyü, muska sizde etkili olamaz. Rab’bin kulu olduğunuzu gösterin. Bunu da Rab’be güvenerek gösterebilirsiniz. Dua edin, vazgeçmeyin, şeytanı Rab’bin adıyla kovun. Böylece tüm kötü güçlere de kime ait olduğunuzu ve Babanızın kim olduğunu gösterin. Kim Rab’bin önünde durabilir. O en güçlüdür. Öyle ki ismi cinleri tir tir titretir. Eşinizle dua edin, eşiniz kurtulacaktır. Rable güçlüsünüz. Zayıflılarınızda bile Rab’le güçlü olursunuz. Şeytanı ve tüm kötü güçleri Rab’bin adıyla şimdi kovun. Rab’be güvenin, iman edin. Korkmayın, güçsüz hissetmeyin. Bu şeytnadandır. Siz Rab’le güçlüsünüz. Gözleriniz Rab’de olsun, şeytanın yalanlarında değil. Dua edin, Rab’bi düşünün ve kutsal kitabı okuyun. Rab sizin kurtarıcınızdır, kalkanınızdır, sığınağınızdır, ve gücünüzdür. Bunu hep hatırlayın. Rab size esenliğini versin ve korusun.

















