Re: Imdat! Bizim için dua et!

#33495
Anonim
Pasif

Kefas kardeşime katılıyorum. Bu mesajı okurken yıllar önce bir imanlı kardeşimin yaşadığı sıkıntılar ve pastörümün verdiği yanıt geldi aklıma. O kardeşim de büyü vs ve kötü ruhlar tarafından rahatsız edildiğini söylüyordu. Pastörümün yanıtı net olmuştu. Senin için dua edeceğiz ama eğer sen yüreğinde imanında şüphe duyarsan bir yere varamayız. Gürül gürül yanan bir soba düşün, nasıl dokunabilirsin ki ona. Yüreğin imanla o kadar dolu olmalı ki, kimse ona dokunamasın.
Esenlikler dilerim…