Re: Doğuştan Müslüman çocuk yoktur! – RADİKAL
=menderes samancıoğlutanri sevgidirisamesih-isa su üstünde
–yara lar derin kimse bilmez giden canların ne çektiklerini hayır. isa mesi çarmığa giderken herkes bir başka alemde eziyet çekiyor. kendisi için hiç birşey yapmıyor aslında ama edişlenmiyorda ne olacak alttarafı bir can veriyor işte çarmıhı taşırken hiç te zor gelmiyor ona bizler öyle acizizki birbirimizi eleştirmekten başka ne yapıyoruz büyük bir hiç…. değilmi hayat tımız sadece bir gölğedeğilmi. o gölge de olmak yani isa mesihin gölgesi. İsa’nın kendisi Çarmıhtan baktığı zaman oradan insanların kendisine nasıl küfrettiklerini ve onunla nasıl alay ettiklerin görüyordu, İsa’nın kendisi çarmıhtan baktığı zaman Tanrının gazabının üzerine nasıl döküldüğünü ve aldığı yaralarla çektiği büyük acıları görüyordu ve İsa Mesih Çarmıhta iken bütün gözler ona çevrilmişti. İnsanların, Tanrı’nın ve Şeytan’ın gözü çarmıhta idi. Ve hepsi çarmıha bakıyordu. Ama hepsinin gördüğü şeyler farklı idi. Bazen baktığımız yer aynı olabilir ama gördüğümüz ve hissettiğimiz şeyler farklıdır1. İnsanlar çarmıha baktıkları zaman ne görüyorlar.
2. Tanrı’nın kendisi çarmıha baktığı zaman ne görüyor.
3. Şeytan Çarmıha baktığı zaman ne görüyor.
yeterki insan olalım. bu bize yeter..hamdolsun_hac:rab sizi seviyor.iman ettim

















