Re: Tanrı Ve Kadın
26 Temmuz 2008: 19:47
#29881
Anonim
Pasif
Degerli tesviginiz icin cok tesekkur ederim kardesim,
Evet biz insanlar bircok seyi yerine getirmesekte, Tanri bizden bunu yapmamizi istiyor, Belki Birden bire degismemiz ve mukemmel olmamiz imkansiz ama Tanridan istersek, Tanrinin istedigi gibi olabilecegimizi dusunuyorum.

















