hristiynalıkta ibadet nasıldır
- Bu konu 3 izleyen ve 2 yanıt içeriyor.
3 yazı görüntüleniyor - 1 ile 3 arası (toplam 3)
3 yazı görüntüleniyor - 1 ile 3 arası (toplam 3)
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
oruç nasıl oluo
Benim merak ettiğim nokta şu ;
Bazı kiliseler elçisel olduğunu idda edip , ayinleri geleneksel tarzda devam ettiriyorlar. Diğer taraftan protestan gruplara bakıyorum , daha sade bir ayin var.Herkes kendini nasıl rahat hissediyorsa öyle tapınmasını yapıyor. (elçisel kiliselerde insanların rahat olmadığını idda etmiyorum )
Peki “hristiyanlıkta” ayinler nasıl olmalıdır ?
Geleneksellikten bahsedilebilir mi ???
saygılarımla
Törensel hersey hristiyanlikta bostur. Ruhta ve Gercekte tapinma esastir.

[sidebar-testimonials]