istanbula yeni geldim
- Bu konu 4 izleyen ve 3 yanıt içeriyor.
4 yazı görüntüleniyor - 1 ile 4 arası (toplam 4)
4 yazı görüntüleniyor - 1 ile 4 arası (toplam 4)
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Slm arkadaslar burada Anadolu kilisesine katılan arkadaşlar var mı? Varsa benimle irtibata geçebilirler mi?
merhaba istanbula nerden geldin?
Anadolu kilisesi derken? Kadikoy – Anadolu Protestan Kilisesi mi?
@The Beatitudes 12524 wrote:
Anadolu kilisesi derken? Kadikoy – Anadolu Protestan Kilisesi mi?
Evet, Kilisenin ismi Anadolu Protestan kilisesi dir.Cemaati yüzde doksan Türk olan;yeri Kadıköy sular idaresi yanında bir kilisemizdir.
Sevgilerle…

[sidebar-testimonials]